Saturday, January 12, 2013

Program Pembelajaran Interaktif Melalui Internet Zoom-A


Dengan kemudahan internet dan peralatan komputer yang boleh didapati di mana-mana, diharap pelajar boleh menggunakanya untuk kebaikan khususnya bagi kepentingan pelajaran dengan memaksimunkan cara pembelajaran masing-masing. 

Program Pembelajaran Interaktif Melalui Internet Zoom-A adalah salah satu platform pembelajaran maya yang boleh digunakan pelajar sekolah untuk pembelajaran interaktif mereka. Pelajar boleh mendaftar melalui Zoom-A dengan yuran pendaftaran hanya RM10 sahaja setahun.

Bagi mendapat keterangan lanjut, boleh berhubung melalui pihak sekolah masing-masing atau boleh klik pada butang Langganan (klik di sini untuk terus ke maklumat berkaitan Zoom-A) yang terdapat pada pada sebelah laman utama Zoom-A.

Butang maklumat berkaitan Zoom-A yang terdapat pada sebelah kanan laman utama

Selain soalan-soalan interaktif dalam menu Zoom-A, terdapat juga menu-menu lain

Antara soalan interaktif yang terdapat dalam Zoom-A. Program ini menyediakan 
soalan-soalan bagi subjek Bahasa Malaysia, Bahasa Inggeris, Matematik dan Sains
 
Selain menyediakan soalan-soalan interaktif terdapat juga kemudahan lain
 di dalam ruangan Galeri-A

 
Zoom-A Di MHI TV3
Bersama YBrs. Tuan Hj. Awang Bin Mohmad
YDP Gabungan Majlis Guru Besar Malaysia pada 26 November 2004
(Klik pada gambar untuk melihat video)

Lain-lain video berkenaan Program Zoom-A boleh lihat dengan mengklik link berikut: Video-video berkaitan ProgramPembelajaran Interaktif Internat Melalui Zoom-A

Selamat mendaftar di www.zoom-a.com. 
 
Anda minat barangan berikut:

0 comments:

Post a Comment

Penafian: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan dan kerosakan yang dialami semasa/selepas melayari blog ini atau menggunakan sebarang maklumat dari dalam blog ini. Komen-komen yang dikirimkan diblog ini juga adalah menjadi tanggungjawab pengirim itu sendiri. Terima kasih.

ENGLAND PREMIER LEAGUE

 
Please use Google Chrome to get the best view with 1280 x 800 resolution and above | Thanks for visiting cgazmi.blogspot.com | Bloggerized by Cg Azmi