Wednesday, October 16, 2013

Tarikh Tutup Kemasukan Prestasi Murid SPPBS Tahun 2013

Surat Lembaga Peperiksaan, Kementerian Pendidikan Malaysia KP.LP.002.01.01.06.Jld.3(21) bertarikh 2 Oktober adalah dirujuk. Dimaklumkan bahawa kemasukan prestasi murid ke dalam SPPBS bagi tahun 2013 akan ditutup pada 1 Disember 2013 (Ahad).

Keratan Surat Berkaitan Tarikh Tutup Kemasukan
Prestasi Murid Ke SPPBS

Semua guru yang terlibat dapat menyelesaikan kemasukan prestasi akademik dan non-akademik murid Tahun 1, Tahun 2, Tahun 3, Tingkatan 1 dan Tingkatan 2 dapat dilaksanakan sebelum tarikh berkenaan.

Dimaklumkan Lembaga Peperiksaan tidak akan melanjutkan lagi tarikh tutup berkenaan memandangkan Kementerian Pendidikan Malaysia akan melaksanakan proses naik kelas bagi murid-murid berkenaan dalam Aplikasi Pangkalan Data Murid(APDM).

- KPM

2 comments:

Anonymous said...

As salam bila akan di buka semula utk semakan..

Cgazmi said...

Waalaikumusalam.
Menrujuk surat KPM, ia dibuka semula pada 1 April 2014.

Untuk info selanjutnya boleh baca/klik di sini: Kemasukan Data SPPBS

Post a Comment

Penafian: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan dan kerosakan yang dialami semasa/selepas melayari blog ini atau menggunakan sebarang maklumat dari dalam blog ini. Komen-komen yang dikirimkan diblog ini juga adalah menjadi tanggungjawab pengirim itu sendiri. Terima kasih.

ENGLAND PREMIER LEAGUE

 
Please use Google Chrome to get the best view with 1280 x 800 resolution and above | Thanks for visiting cgazmi.blogspot.com | Bloggerized by Cg Azmi