Friday, October 25, 2013

Renungan: Pertanyaan Saudara Kristian Kepada Dr. Zakir Naik

Saya Jerry Thomas, seorang penyelidik sarjana dalam bidang kewartawanan di Universiti Usmania. Saya mempunyai soalan untuk awak;

Pertama: Saya sentiasa mengetahui yang Al-Quran tidak lengkap tanpa hadis. Dan sekarang kamu merujuk kepada kitab suci yang lain juga. Oleh kerana kamu telah merujuk kepada Bible. Bible menyatakan sesiapa yang menafikan Jesus Christ dia adalah ruh kepada Anti Christ (Dajjal). Itu adalah ramalan. Dan saya juga mengetahui yang hadis menyatakan yang (Nabi) Muhammad mempunyai inspirasi diabolical (berkenaan atau seperti syaitan). Apa yang patut saya rumuskan dari hal ini?

Pertanyaan pemuda Kristian kepada Dr. Zakir Naik dijawab dengan penuh tenang dan begitu jelas sekali. Amat disarankan agar anda yang sedang membaca tulisan ini untuk mengambil sedikit masa menonton video di bawah yang amat menarik ini.

Video: Pertanyaan Saudara Kristian Kepada Dr. Zakir Naik

- You Tube


0 comments:

Post a Comment

Penafian: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan dan kerosakan yang dialami semasa/selepas melayari blog ini atau menggunakan sebarang maklumat dari dalam blog ini. Komen-komen yang dikirimkan diblog ini juga adalah menjadi tanggungjawab pengirim itu sendiri. Terima kasih.

ENGLAND PREMIER LEAGUE

 
Please use Google Chrome to get the best view with 1280 x 800 resolution and above | Thanks for visiting cgazmi.blogspot.com | Bloggerized by Cg Azmi