Wednesday, February 26, 2014

Undian Sistem Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS)

Menteri Pendidikan II, Datuk Seri Idris Jusoh berkata Kementerian Pendidikan akan tetap meneruskan sistem Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS) kerana pelaksanaan itu yang dimahukan oleh semua rakyat di negara ini.

“Kita tetap akan meneruskan sistem PBS kerana ini yang dimahukan semua rakyat, kita tidak akan sesekali memansuhkan, hanya menangguhkan untuk penambahbaikan.”

Oleh itu UNDi.iN minta sama ada guru-guru, ibu bapa, pelajar dan sesiapa sahaja untuk memberi pandangan melalui undian berikut. Mudah-mudahan keputusan undian dapat dijadikan panduan kepada mereka yang terlibat untuk menjadikan sistem pendidikan negara ke arah lebih baik.

Status Undian Terkini Menunjukkan Undian Mahu PBS Dimansuhkan 
Dan Kembali Kepada Sistem Peperiksaan

Untuk undian sila klik link berikut: Undian Sistem Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS)


- UNDi.iN

0 comments:

Post a Comment

Penafian: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan dan kerosakan yang dialami semasa/selepas melayari blog ini atau menggunakan sebarang maklumat dari dalam blog ini. Komen-komen yang dikirimkan diblog ini juga adalah menjadi tanggungjawab pengirim itu sendiri. Terima kasih.

ENGLAND PREMIER LEAGUE

 
Please use Google Chrome to get the best view with 1280 x 800 resolution and above | Thanks for visiting cgazmi.blogspot.com | Bloggerized by Cg Azmi