Tuesday, August 27, 2013

Pengemaskinian Data Guru NPQEL/NPQH

Hari ini saya telah menerima surat yang diemelkan kepada sekolah mengenai pengemaskinian data guru yang telah mengikuti program NPQEL/NPQH dari tahun 1999 hingga 2013.


Surat Pengemaskian Data Guru Yang Telah Mengikuti 
Program NPQEL/NPQH (klik gambar untuk kelihatan besar)

Apakah maksud yang tersirat dari surat tersebut. Diharap ia akan memberi perkhabaran gembira kepada semua peserta kursus yang telah mengikuti program NPQEL/NPQH. Semoga segala ilmu yang dikutip melalui kursus anjuran Institut Aminuddin Baki tersebut dapat diaplikasikan sepenuhnya sekiranya diberikan mandat suatu hari nanti, terutamanya kepada peserta yang telah menunjukkan komitmen yang tinggi dan cemerlang semasa berkursus. InsyaAllah.

1 comments:

Cgazmi said...

Tahniah kpd rakan kursus NPQEL SRU3...Pn. Rokiah kerana tlh dilantik sbg GB SK Dato` Wan Ahmad, Kangar Perlis bermula 1 Okt 2013.

Post a Comment

Penafian: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan dan kerosakan yang dialami semasa/selepas melayari blog ini atau menggunakan sebarang maklumat dari dalam blog ini. Komen-komen yang dikirimkan diblog ini juga adalah menjadi tanggungjawab pengirim itu sendiri. Terima kasih.

ENGLAND PREMIER LEAGUE

 
Please use Google Chrome to get the best view with 1280 x 800 resolution and above | Thanks for visiting cgazmi.blogspot.com | Bloggerized by Cg Azmi