Thursday, November 21, 2013

Urusan Pemangkuan PPPLD Bagi Mengisi Jawatan Guru Besar 2014

Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) akan mengadakan urusan pemangkuan PPLD Gred DGA32 ke Gred DGA34 dan Gred DGA29 ke DGA32 (Bidang Umum, Cina dan Tamil) bagi mengisi kekosongan jawatan kenaikan pangkat Guru Besar di Kementerian Pendidikan Malaysia pada tahun 2014.

Pemangkuan ini adalah terbuka kepada semua PPLD Gred DGA32 dan Gred DGA29 termasuk pegawai yang sedang cuti belajar, cuti separuh gaji, cuti tanpa gaji, pegawai-pegawai yang dipinjamkan/tukar sementara ke agensi lain atau yang sedang mengisi jawatan kader dan pegawai yang dimasukkan ke dalam jawatan kumpulan.

Sehubungan dengan itu, bersama-sama ini dilampirkan Surat siaran urusan pemangkuan PPPLD ke Gred DGA34 ke Gred DGA32 bagi mengisi jawatan Guru Besar tahun 2014 di Kementerian Pendidikan Malaysia melalui sistem kenaikan pangkat (ePANGKAT).

http://apps2.moe.gov.my/epangkat/login.php
Klik Gambar untuk Akses Ke Portal e-Pangkat




0 comments:

Post a Comment

Penafian: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan dan kerosakan yang dialami semasa/selepas melayari blog ini atau menggunakan sebarang maklumat dari dalam blog ini. Komen-komen yang dikirimkan diblog ini juga adalah menjadi tanggungjawab pengirim itu sendiri. Terima kasih.

ENGLAND PREMIER LEAGUE

 
Please use Google Chrome to get the best view with 1280 x 800 resolution and above | Thanks for visiting cgazmi.blogspot.com | Bloggerized by Cg Azmi