Monday, March 29, 2010

PIBG Perlu Rujuk Ibu Bapa




GENTING HIGHLANDS, 29HB Mac 2010: Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) perlu mengadakan konsultasi dengan ibu bapa sebelum membuat sebarang keputusan dalam mesyuarat bagi mengelakkan perkara berbangkit, kata Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin.
“Yang penting bagaimana kepemimpinan PIBG di sekolah menjadi lebih inklusif, yang lain-lain boleh dijemput berbincang mungkin secara informal supaya sebelum mesyuarat dan buat keputusan, ia sudah dapat gambaran bahawa ibu bapa setuju dengan apa yang hendak diputuskan.


“Kalau ada perbincangan sebegitu kuranglah masalah timbul seperti yuran dan bayaran yang dikenakan terhadap mereka,” katanya pada sidang media selepas menutup Konvensyen PIBG Kebangsaan 2010 di Institut Aminuddin Baki di sini, semalam.


Muhyiddin yang juga Menteri Pelajaran memberikan contoh bahawa PIBG boleh menghantar surat kepada ibu bapa untuk mendapatkan pandangan seperti berkaitan sumbangan dan penganjuran aktiviti...... bacaan lanjut klik myMetro | PIBG perlu rujuk ibu, bapa


0 comments:

Post a Comment

Penafian: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan dan kerosakan yang dialami semasa/selepas melayari blog ini atau menggunakan sebarang maklumat dari dalam blog ini. Komen-komen yang dikirimkan diblog ini juga adalah menjadi tanggungjawab pengirim itu sendiri. Terima kasih.

ENGLAND PREMIER LEAGUE

 
Please use Google Chrome to get the best view with 1280 x 800 resolution and above | Thanks for visiting cgazmi.blogspot.com | Bloggerized by Cg Azmi